3 OUTFIT FOR A DAY

11:20:00



     HIGH WAIST JEANS // PINK BLOUSE // BLACK PLATFORM SHOES // PINK BUCKET BAG


How many times we happen to not have the slightest idea of what to wear in the morning? And in the afternoon I just quell'aperitivo super important and I can not go in jeans? And in the evening I have a birthday?

I swear that in this period is also my doubts, so quiet, because we are women and we are easy to wardrobe dilemma. But never fear, I thought about each one of you with three ideas for each physical outfit, style and easy to modify for your tastes

Quante volte ci capita di non avere minimamente idea di che cosa indossare la mattina? E il pomeriggio che ho proprio quell'aperitivo super importante e non posso andare in jeans? E la sera che ho un compleanno?
Vi giuro che in questo periodo è pure il mio dubbio,perciò tranquille,perchè siamo donne e siamo facili al dilemma armadio. Ma niente paura,ho pensato ad ognuna di voi con tre idee outfit per ogni fisico,stile e facili da modificare a seconda dei vostri gusti




The first proposal is meant to each of us, who studies and runs through the city. This is why it proposed a convenient, simple and super large bag. You know better than me: if it's not in the bag of a woman, does not exist.

La prima proposta è pensata ad ognuna di noi,che studia e corre per la città. Ecco perchè è una proposta comoda,semplice e dalla borsa super capiente. Lo sapete meglio di me:se non sta nella borsa di una donna,non esiste. 









The second proposal is designed to quell'aperitivo or special invitation to the last second, when we do not need more than a thousand things in your bag and with very little we want to be classy, yet comfortable.
The heel seems particularly uncomfortable, but with the mask and its height is not high is the right compromise for this timeless dress in my opinion. The bag goes back to one of the trends of the period, and the special touch we have with the shoe important and with earrings, very simple but extravagant in form

La seconda proposta nasce per quell'aperitivo speciale o per quell'invito dell'ultimo secondo,quando non ci servono più mille cose in borsa e con pochissimo vogliamo essere di classe e allo stesso tempo comode.
Il tacco sembra particolarmente scomodo,ma con la mascherina e la sua altezza non elevata è il giusto compromesso per questo dress senza tempo a mio avviso. La borsa si rifà ad una delle tendenze del periodo,ed il tocco particolare lo abbiamo con la scarpa importante e con gli orecchini,molto semplici ma stravaganti nella forma





          BLACK  JUMPSUIT // RED HELLS // SKULL POCHETTE // SQUARE RING

And in the evening you do? Just a run at home or in the car (Sometimes it happens to me too to get changed in the car, I admit), a jumpsuit that we solve the problem of what to wear and how to match clothes, a red shoe very basic, and a touch of rock since the clutch skull and the ring that is the protagonist as the only jewel on the body.

E la sera che si fa? Basta una corsa a casa o in macchina (A volte capita pure a me di cambiarmi in macchina,lo ammetto),una jumpsuit che ci risolve il problema di cosa mettere e come abbinare i capi,una scarpa rossa molto basica,ed un tocco rock dato dalla pochette skull e dall'anello che fa da protagonista come unico gioiello sul corpo.


And you, you have any preference?

Let me know what you preferred as outfits

E voi,avete qualche preferenza?
Fatemi sapere cosa avete preferito come outfit

STAY TUNED WITH FASHION'S OBSESSIONS



You Might Also Like

0 commenti